Cover-NL-rotate

Het enige boek over merken dat je nodig hebt is makkelijk om te lezen, recht door zee en relevant: met de ideeën in dit origineel geïllustreerde boek creëer je een winnend merk zonder te verdrinken in de theorie.

Meld je aan voor de nieuwsbrief met gratis updates en inzichten

cover-small

160 pagina’s

Koop nu online of

bij uw favoriete (lokale) boekhandel

16,95 euro

  • ‘Consultants maken zaken altijd moeilijk, gelukkig doen de auteurs dat niet. Dit praktische boek laat zien dat merken maken makkelijk kan zijn, maar ook dat een fout snel gemaakt is.’

    Marc van Eck
    Marc van Eck Managing partner Business Openers
  • In een tijdperk waarin Millennials met weinig tijd druk zijn met het runnen van hun start-ups of het nemen van belangrijke posities in gevestigde bedrijven,  hebben ze behoefte aan duidelijk, slim en creatief advies om een winnend merk te bouwen. Dit is precies wat 'Het enige boek over merken dat je nodig hebt' ze geeft.

    Chryssa Skodra
    Chryssa Skodra PR Lounge
  • ‘Een klein boek met een groot idee. Het bevat een wereld van wijsheid en waardevolle kennis in een compacte en leuk-om-te-lezen stijl. Een must read voor start-ups en geen slechte opfriscursus voor meer volwassen organisaties.’

    Matias Myllyrinne
    Matias Myllyrinne CEO, Remedy Entertainment (creators of Max Payne)
  • 'Door de treffende illustraties en de fijne schrijfwijze leest het boek lekker weg. De schrijvers zijn in staat moeilijke / saaie theorie'en te vermijden, en in pakkende voorbeelden duidelijke handvaten te bieden voor je eigen bedrijf. Het is met recht het enige boek wat je nodig hebt.' Lees de recensie.

    Richard van Delft
    Richard van Delft Oprichter van G-Workplace
  • ‘Dit boek helpt ondernemers om zich te richten op de manier waarop consumenten hun merk beleven. Het bevat belangrijke tips die we onmiddellijk hebben uitgevoerd. Onbetaalbaar!’

    Holly Grainger
    Holly Grainger Oprichtster scooTow Ltd
  • 'Kort en bondig geschreven. Daardoor kun je snel door de inhoud van het boek heen, en direct bekijken op welk gebied jouw merk nog kan scoren.' Lees de recensie.

    marketingboeken.net
    marketingboeken.net Boekbesprekingen
  • ‘Een geweldige prestatie in het vereenvoudigen van de complexe en onbegrepen wereld van het branden van je bedrijf. Wanneer je op zoek bent naar een no-nonsense boek over hoe je een merk kunt bouwen terwijl je je bedrijf aan het opbouwen bent, dan is dit boek zeker iets voor jou.’

    Keith Pardy
    Keith Pardy Investor & Consultant, former CMO & Head of Brand at Coca-Cola, Nokia, BlackBerry
  • 'Ik heb veel geleerd van dit verhaal en ga zeker aan de slag met mijn eigen merk. Ga je (nog) op vakantie? Stop dit boek dan zeker in je koffer! Je zult er een interessante reisgenoot aan hebben.' Lees de recensie.

    Jorine de Bruin
    Jorine de Bruin in Hallo Community
  • ‘Een stoomcursus met praktische adviezen om een merk te creëren voor je doelgroep. Michiel en Liisa hebben de ervaring en de autoriteit om de principes uit te leggen en iedereen te helpen die serieus een merk wil creëren.’

    Anssi Vanjoki
    Anssi Vanjoki Professor, Lappeenranta University of Technology, Individual Multicontributor

Geïnteresseerd in een gesprek? Neem contact op:

  • Artikel in  @adformatie  - Cultuur #xs4all sterker dan strategisch vermogen #KPN https://t.co/GXFuHYKeW2 #Freedom 3 days ago
  •  @FD_Nieuws  Strategisch zou zijn #XS4ALL te houden en uit te bouwen, nu wordt de Lexus aanbieder gewoon onderdeel va… https://t.co/LybOarLaEw 2 months ago
  • Mijn Brandbrief aan #KPN in #Adformatie https://t.co/DxpvFcfWbQ #XS4ALL #merkpositionering #merkportfolio  @kpn … https://t.co/rOfEnR29Xo 2 months ago